beccasblogg-

Direktlänk till inlägg 17 juli 2014

20kg lättare

Av Becca - 17 juli 2014 17:35

Herregud,  kkänns som om allt bara lossnat? En enorm tyngd har bara släppts från mina axlar! Inlägget igår... jadu.. det var bara en bråkdel av allt jag igentligen vill säga men för stunden är jag helt okej, inte som förut, helt uppskruvad och livrädd. Jag är fortfarande rädd men..GAH! JAG FICK EN MYGGA I NÄSAN! 

Juste,  jag har fler helt otroliga internet kompisar som te.x Vienne & Broken girl... jag måste komma på ett namn åt henne, broke? Det får duga! Vienne är helt ootrolig, hur snäll som helst! Ni vet, ibland så lär man känna någon och vill jättegärna träffa dem men aldrig kommer försöka, händer det så händer det liksom! och vienne är en sån... man skulle vilja träffa henne och ge henne en kram och säga..ja...man vill prata med personen iafl xD 

Ja... idag har jag tvättat tränset och smörjt in det, just nu hänger det ute i kvälls solen. När jag tog upp läder tvålen från vattnet så var det en vit ljus hinna på den. Uh? Konsistensen är slibbrig och påminner mig om något och så läser jag på förpackningen "Animaliska råvaror" URK! bra tvål dock! Uhm.. tvättade av pappas (snart min) Bubbla 68:a ... den är så söööt, älskar den, älskar ljudet av den.. FlapFlapFlapFLAAAAAFLAAAPFLAAAAPflap osv. Pappa skulle försöka få tag i en Valiant, besiktad utan växellåda och motor tror jag han sa eller ngt.. då snor vi bara motorn och det från den vi har nu (min ögonsten haha...) 

Caitie, minns du när jag la upp ett inlägg om den och du tröstade med att det säkert bara var ytlig rost? Jo... du vet .. när vi kör den där så brukar jag ta av mig skorna och sätta foten mot Hålet i golvet och låta gräset på marken kittla mig under fötterna... den går inte att rädda!! Men det fixar sig nog ändå...

Jag klippte och band upp en av mammas buskar.... asså, jag är amazing! 

Kram på er! Läs inlägget här under...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 30 januari 2015 19:50

Ja du, bloggen. Mycket har hänt sedan år 2012 (tror jag att det var..) men nu... går vi skillda vägar. Vet inte hur många gånger jag bara hammrat ner fingrarna ner i tangenterna med tårarna strömmandes ner för kinder. Jag vet inte heller hur många...

Av Becca - 29 januari 2015 21:31

Yes, hello. Please help me. Mina ridande vänner, nej men asså. *suck* Ni som verkligen rider hästar. Nivet, de som säger gnägg. ANYWAAAYS, barbacka sadlar /bomlösa sadlar i typ western stil. Vet ni vars man kan få tag i en sån? Typ 500kr... ? ...

Av Becca - 29 januari 2015 00:05

Du drömmer om kärlek, din dumma jävla idiot. Det kommer att komma, sure, men hen kommer inte komma flygandes i och med att du lämnat Villis. Det kommer att komma MÅNGA fler tårfyllda och kalla nätter där det finns absolut INGEN att krypa tätt inti...

Av Becca - 28 januari 2015 14:06

Rosor är röda, Violer är viol, Clara är sjuk, Jag är likaså. ...

Av Becca - 27 januari 2015 10:35


Din jävel, du är sjuk och jag är ensam. VÄNTA! JAG HAR DET HÄR!! Rosor är röda, Violer är viol, Du är sjuk, Världen är grå. I made a FUCKING POEM FOR YOU MY DEAR LADY!! Kram och krya på dig, din lilla svamp. ...

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards